Finlandia vodka je proslulá svou čistotou a jemnou chutí. Od loňského roku má také novou designovou láhev, která představuje vše, co v sobě Finlandia ukrývá od pramenité vody z čistých finských ledovců, až po ječmen zrající pod nekonečným letním sluncem. Naším úkolem bylo představit tuto novou láhev českým zákazníkům a zabránit tak obavám, že nejde o novou láhev, ale o nepravý produkt. A jak jsme si s tím poradili?

Dostali jsme se do všech médií, která byla pro klienta zásadní a novou láhev, stejně jako vodku Finlandia, jsme zviditelnili ve dvou hlavních obdobích, tedy v létě, které patří easy mixům a koktejlům a pak v době před Vánoci. Cíle, které jsme si s klientem stanovili jsme splnili po stránce kvality i kvantity. Připravili jsme různé texty podle tipů médií, od historie vodky jako takové, po rozhovor s brand masterem o tom, jak se vodka vyrábí a jak ji nejlépe pít, až po tipy na nejrůznější koktejly podle ročních období. Kromě médií jsme se soustředili také na práci s influencery, od jejich výběru až po obsah jejich postů a zajištění nadprůměrného engagementu ze strany jejich followers.